INTREBARI FRECVENTE
01. Ce conditii trebuie sa indeplinesc pentru a putea inchiria un autoturism?
Pentru a inchiria un autoturism de la DRIVE ROMANIA trebuie sa indepliniti urmatoarele conditii: varsta minima aceptata este de 18 ani si trebuie sa aveti un permis de conducere valabil.
02. De ce documente am nevoie la semnarea contractului?
Aveti nevoie de permisul de conducere, de actul de identitate si de un card de credit atunci cand inchiriati masina de la DRIVE ROMANIA.
03. Care sunt pasii unei inchirieri?
A. Rezervarea
1. Trimiteti solicitarea prin formularul online de rezervari, prin e-mail sau telefonic. Solicitarea trebuie sa contina clasa masinii, perioada de inchiriere, locatia de predare/preluare si numele clientului.
2. Un reprezentant Drive Romania face si va transmite o rezervare provizorie care blocheaza masina pentru perioada solicitata.
3. Daca sunteti de acord cu oferta noastra trebuie sa o confirmati in decurs de 48 de ore. Acum aveti o rezervare definitiva.
B. Inchirierea
1. La data, ora si locatia stabilite in rezervare se livreaza masina (spalata interior/exterior si cu plinul facut). La livrare se semneaza contractul de inchiriere, se completeaza fisa de predare-primire a autoturimului si se efectueaza plata.
2. Inchirierea propriu-zisa. Daca apare orice problema puteti sa ne sunati oricand, suntem la dispozitia dumneavoastra 24h/24.
3. La data, ora si locatia stabilite se returneaza masina. Finalul inchirierii este consemnat in fisa de predare-primire, se returneaza garantia si se elibereaza o factura daca a fost solicitata.
04. Exista limita de kilometri?
Pentru deplasarile in tara de unde este preluata masina, tarifele noastre includ kilometri nelimitati. Pentru deplasarile in afara granitelor tarii de unde este preluata masina, exista o limita de 400 de km/zi si se aplica un cost suplimentar de 0.10 euro/km pentru depasirea acestora.
05. Cate persoane pot conduce masina inchiriata? Se percep taxe suplimentare?
Masina inchiriata poate fi condusa de titularul contractului si de alti soferi aditionali indicati in contract. Se accepta maximum 3 soferi aditionali / contract de inchiriere si se percepe o taxa de 15.00 EUR / sofer, primul fiind gratuit.
06. Trebuie sa returnez autovehiculul cu rezervorul plin?
Masina va fi predata clientului cu rezervorul plin, iar clientul are obligatia de a restitui autovehiculul cu aceeasi cantitate de combustibil.
07. Cum pot sa modific sau sa anulez o rezervare deja confirmata?
O rezervare deja confirmata se poate anula sau modifica fara nicio taxa suplimentara telefonic, sunand la numarul: 07 Call Mircea, sau prin email la adresa: office@driveromania.ro. Va stam la dispozitie 24h/24h.
08. Am nevoie de un permis de conducere international?
Clientul are obligatia de a detine un permis de conducere international in cazul in care acesta detine acte emise in tari cu alta scriere decat in alfabetul Latin si pentru cele obtinute prin conducere auto cu volan pe dreapta (Ex.: UK, India, Australia, Japonia)
09. Cum se procedeaza in cazul in care doresc sa preiau/predau masina inchiriata la aeroport?
Un agent Drive Romania va va astepta la aeroport. Se semneaza contractul la aeroport si puteti astfel prelua imediat autoturismul. Daca este prima inchiriere trebuie sa aveti la dvs. fotocopii dupa actul de indentitate si permisul de conducere.
10. Va exista o taxa suplimentara pentru intarzierea predarii masinii?
In cazul in care, clientul restituie autovehiculul peste ora limita conform contractului, se va percepe un tarif suplimentar de 10 Euro/ora, agreat prin contract.
11. Cum procedez in cazul in care doresc sa prelungesc durata inchirierii?
Pentru prelungirea duratei de inchiriere trebuie sa luati legatura cu reprezentatii nostri cu cel putin 24 de ore inainte de data expirarii contractului. Daca masina este disponibila, se va face un act aditional de prelungire si se va achita noua perioada de inchiriere (plata se poate face la oricare din agentiile Autonom din tara sau la distanta prin carte de credit / virament bancar).
12. Ce trebuie sa fac in cazul unui accident rutier sau daca masina are o defectiune mecanica?
Pe toata durata inchirierii reprezentantii Autonom din toate agentiile regionale va stau la dispozitie. Primul pas este sa ne contactati imediat. Datele de contact le gasiti pe contractul de inchirieri auto. Reprezentatii Drive Romania va vor oferi asistenta necesara.In caz de defectiune tehnica beneficiati de asistenta rutiera non-stop, masina la schimb in cazul in care defectiunea nu poate fi remediata imediat.In caz de accident: in caz de accident, clientul trebuie sa procure si apoi sa ofere catre Drive Romania copii ale actelor persoanele terte implicate in accident (polita de asigurare RCA, carte de identitate, permis de coducere, certificat de inmatriculare) raportul politiei sau constatarea amiabila. Daca persoana care inchiriaza autoturismul si/sau celalalt participant sunt persoane straine, trebuie sa se efectueze investigatia la fata locului si trebuie anexat raportul politiei.
Didn’t get the answer? Drop your message
Contact